2011-09-21 10:11:51

Morgongympa



Precis som alla mornar så tycker fröken att det är dags att kliva upp vid 8.30 - 9.00 tiden. Idag åkte gymmet fram igen! Testade det för någon vecka sedan men då var det inge roligt alls. Nu låg hon och pratade med laban-figurerna och sparkade hej vilt med fötterna så det plingade i spökerna :) Jätte kul tyckte Felicia! Men när vi hamnade på magen och skulle träna nacken var det inte lika roligt längre. Dumma mamma förstörde det roliga med gymmet ;)

Nu har vi båda fått i oss frukost och hon ligger och sössar sött i babysittern. Ingen aning om vad jag ska hitta på nu, känns som om jag kommer bli alldeles för seg om jag går och lägger mig igen. Tror jag slår ner arslet framför tv:n och slår igång nå spel istället :)

Trevlig onsdag på er!

♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-09-21 ✩ 12:03:24

Så söt så den lilla! :)


♡ Linda, mamma till Elver: http://mammatillelver.wordpress.com
2011-09-21 ✩ 17:31:20

fin tjej ni har :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback