2012-08-21 08:12:23

Ny blogg på g'

Ja, jag håller på att fixa och trixa dom få minutrarna jag har framför datorn om dagarna med en ny blogg! Dock går det lite segt, för 9 av 10 gånger som jag faktiskt haft tid att sitta ner så har blogg.se krånglat. Yay..

Det jag ville ha sagt är att jag är sakta men säkert påväg tillbaka med bloggandet. Förhoppningsvis får jag lite mer motivation med en ny blogg och nytt utseénde :) Nu står min lilla korv brevid och tjatar "Mammama mamma mamama" så jag ska avrunda och underhålla henne lite.


♡ Blue Velvet - Vegas mamma: http://bluevelvet.nu
2012-08-22 ✩ 10:41:14

Varför ny blogg?

Svar: Förut tänkte jag byta bloggportal och började fila på ny blogg, men sen ändrade blogg.se sitt verktyg så jag tänkte ge de en chans, men då var jag redan inne så mycket på ny adress så det fick bli så :)
lifebymarie.blogg.se


♡ Mirre - En Fotograferande hundtoka: http://myflowergirl.blogg.se
2012-08-23 ✩ 00:17:05

Spännande vill gärna ha adressen

Svar: Kommer skriva ut den i ett inlägg här när det är klart :)
lifebymarie.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback