2012-02-06 10:48:44

Det står still


Felicia och hennes kusin Livia på deras gemensamma kusin Albins födelsedagskalas i lördags

Godförmiddag på er! Har ni lika kallt som oss? I helgen var det så kallt som -30°C! Jag hade inte tackat nej till lite härligt vårväder nu istället :) Tänk så skönt med barmark och lite värme..

Åh vad segt det går med bloggen nu.. Jag vill så mycket men tiden tycks aldrig räcka till? Designen har jag fastnat på, domännamnet blir aldrig beställt.. Segt med andra ord! Jag skyller på den tråkiga februarimånaden :) Vi får se när det bli ändring helt enkelt, nu har inspirationen tagit semester.

Nu håller Felicia på att riva hela vardagsrummet så jag ska gå och leka lite med henne :) Hon är så snabb nu! Far runt i gåstolen och rycker tag i allt som småfingrarna når :) Nu måste jag skynda, arg tjej skriker "JEJEJEJ DÄDÄDÄDÄ"

♡ Alicia - Borrelia & Fobi: http://attlevamedoro.blogg.se/
2012-02-06 ✩ 13:04:41

Haha, vad gulligt det låter med JEJEJE DÄDÄ... tänk om jag hade låtit så när jag var arg istället ;P



Jag håller verkligen med dig. Jag vill att våren ska komma nu nu nu, man förfryser ju kinderna när man cyklar i den här kylan :S brrr...


♡ marie: http://myflowergirl.blogg.se/
2012-02-07 ✩ 01:09:33

hej. ibland tryter inspirationen. det står still. men designen du har är ju fiiiin. hehe så hon far fram. skratt. tack för de rara orden hos mig kraaam





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback