2012-02-10 13:39:53

Fredag


Min glamourösa lunch..


Felicias glamourösa "lunch" :)

Inatt har Felicia sovit dåligt, hon har vaknat många gånger och hostat stackarn! Imorse var hon hes och kändes varmare än vanligt men tempen visade bara 37,9. Nu har vi intagit lite lunch hon och jag, och hon verkar lite piggare :) Passar på att äta mat som t ex fiskbullar när inte Victor är med, jag är konstig och gillar sånt andra oftast tycker är äckligt :D

Har förresten påbörjat nya designen men inte mer än så :p Som det ser ut nu kommer jag flytta över till en annan blogg och "börja om". Lite trist när jag har allt samlat här om graviditeten och Felicias första månader så det tåls att fundera på, skulle bli enklare att flytta dock. (Länkar självklart till nya om det blir aktuellt!)

Nu ska jag lägga mig med Felicia i sängen och läsa lite, Victor var och hämtade ut ett bokpaket åt mig med 5 böcker så nu har jag något att göra :D

♡ Helene: http://helenewiklund.blogg.se/
2012-02-10 ✩ 16:32:49

Hur äter eran prinsessa nu då? :) Äter hon mat också? :)


♡ Helene: http://helenewiklund.blogg.se/
2012-02-10 ✩ 21:44:24

Aha okej, vad duktig du är som ammar än! :)

Jag klarade inte att amma mer än en månad, fick mjölkstockning på mjölkstockning. :/



Han äter gröt till frukost, sen äter han en burkmat till lunch och lite efterrätt. Sen får han lite ersättning som han sover på. Gröt på eftermiddagen och sen en flaska med ersättning/välling. Försöker få in välling men han tycker inte alls om det så jag blandar i lite välling i ersättningen för att få in smaken lite :) Sen om han vaknar på natten får han ju ersättning. :) Han äter jätte bra! Jag började ju med smakisar och gröt när han blev 4 månader. :) Fast jag tycker nog att han gillar maten bättre än själva smakisarna. :)


♡ Mickan (Gravid v. 34): http://angel-like.com
2012-02-12 ✩ 11:35:28

Stackarn! Hoppas hon mår bättre idag och att ni får en mysig söndag!

Kul med nya böcker att läsa! :)


♡ Anna Thomsson - Humor, familjelycka och kampen om rättvisa: http://annathomsson.blogg.se/
2012-02-13 ✩ 18:43:12

Åh tack så jätte mycket! ♥



Så himla söt hon är Felicia!



Kramar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback