2012-02-20 19:46:18

Härliga måndag

Håller ni inte med? Ny vecka nya möjligheter :)
Idag trillade somsagt barnbidraget in så när vi ändå behövde köpa nya batterier till min internetdosa passade vi på att ta en sväng på stan. Vi blev bjudna på buffé på en kinaresturang av Felicias farmor och bonusfarfar, mumsigt! Felicia var snabb som attans och stoppade ner handen i min tallrik och fick med sig ett par nudlar, men pappa var steget snabbare så tur fick hon inget i munnen. Busunge!

Eftersom det var Felicias pengar så fick hon lite nytt idag, även farmor shoppade till henne :) Jättefina kläder! Försökte hitta på diverse hemsidor men hittade bara en body så mitt fina kollage jag hade tänkt att göra gick åt h-vete ;p

Ska skynda mig nu att pilla lite på den nya designen medans lillskruttan roar sig själv :)




♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2012-02-21 ✩ 12:03:41

Så söt och vilken härlig mössa!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback