2012-03-15 09:21:00

Torsdag

Inte klokt vad veckorna går fort, imorgon är det fredag igen! Dagarna får gärna gå lite fort för min del, längtar efter riktig vår och sommar riktigt mycket nu. Igår kändes det som om våren var nära fastän det blåste kallt, men idag när jag tittade ut genom fönstret hade det snöat igen.. Suck! Synd att man inte kan ta sin lägenhet, familj och släkt och flytta till en stad mer söderut ;p

Nu ska jag ta och göra frukost (känns dock som lunch eftersom fisen slog upp sina 2 stora 6.30) och sen får vi se om vi trotsar skitvädret och beger oss ut på en promenad.


Trött bebis påväg hem igår efter en promenad och sen besök hos mommo. Man blir trött när man charmar en hel matbutik genom att le så stort man bara kan till alla som går förbi :)

♡ stolt moster o prins albin:
2012-03-15 ✩ 18:56:55

hon är så vacker mosters prinsessa:)

♡ Isabell: http://blogg.mama.nu/isabella
2012-03-15 ✩ 21:01:21

Ojoj så fint du har det här inne nu, kände knappt igen mig =)

trevlig kväll





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback